كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1398/4/18 سه‌شنبه
جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی
آغاز ثبت نام: تیر ماه سال 98 مهلت ارسال آثار: مهر ماه سال 98

.

جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی هر ساله در تاریخ خاصی برگزار می شود و در تلاش است تا از محققان ایرانی داخل و خارج از کشور و همچنین محققان خاورمیانه و دیگر کشورها تجلیل کندثبت نام جشنواره رازی در 3 گروه علوم پایه پزشکی، علوم بالینی و سلامت و اختراعات و فناوری انجام می شود. داوری ها در مراحل مختلف صورت می گیرد و در نهایت از برگزیدگان حقیقی و حقوقی تقدیراتی به عمل خواهد آمد. به منظور شرکت در جشنواره رازی همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

زمان ثبت نام جشنواره رازی

افرادی که قصد شرکت در جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی را دارند، باید در تاریخ تعیین شده برای ثبت نام اقدام کنندتاریخ ثبت نام بیست و پنجمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی از اول تیرماه آغاز می شود و در نهایت تا انتهای مهر ماه پایان می یابد. داوطلبان برای انجام ثبت نام و همچنین ارسال آثار خود، باید به نشانی الکترونیکی razi.research.ac.ir مراجعه کنند. برای شرکت در جشنواره رازی می توانید از همکاران ما در مشاور گروپ کمک بخواهید. در صورت تغییر در تاریخ ثبت نام جشنواره رازی، این مقاله به روزرسانی خواهد شد

آغاز ثبت نام: تیر ماه سال 98

مهلت ارسال آثار: مهر ماه سال 98

داوطلبان در زمان ثبت نام دقت داشته باشید که سایز عکس پرسنلی آنها 4*3 و حجم آن کمتر از 300 کیلوبایت باشد.

شاخص ها و نحوه امتیازدهی جشنواره رازی

شاخص های خاصی برای انتخاب برگزیدگان وجود دارد، از اینرو داوطلبان با توجه به شاخص های کارنامه خود در 8 ساله اخیر انتخاب       می شوند. این شاخص شامل مواردی از قبیل کتب تالیفی، پتنت خارجی و همچین مقالات چاپ شده در مجلات علمی و پژوهشی داخلی و خارجی معتبر می شود. با توجه به این شاخص ها و همچنین IF نشریه، ایندکس و نوع مقاله، به هر مقاله امتیاز خاصی داده می شود. برخی عوامل مانند نوع ایندکس، نوع مقاله و نویسنده نیز در امتیاز مقاله تاثیر می گذارد.

برای کسب آگاهی های بیشتر درباره نحوه محاسبه امتیاز هر مقاله همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید.

نحوه امتیاز دهی کتب تالیفی و پتنت خارجی در جشنواره رازی

امتیازدهی کتب تالیفی و پتنت خارجی طبق شرایط خاصی انجام می گیرد. داوطلبان باید به یاد داشته باشند که جهت انجام بررسی های لازم ملزم هستند یک نسخه از اصل کتاب را ارسال کنند تا امتیازدهی انجام گیرد. در صورتی که 10 عدد از مراجع کتاب تالیفی از پژوهش های مولف نشات گرفته باشد، نهایت 20 امتیاز اعطا خواهد شد. برای پتنت های خارجی نیز داوطلبان باید مستندات لازم را ارائه دهند. این مستندات شامل تصویر، شماره، کشور محل اجرای پتنت و غیره می شود. احتمال دریافت 40 تا 80 امتیاز در این مرحله وجود دارد.

برخی مستندات برای شرکت در کمیته ابداعات، اختراعات و فناوری جشنواره رازی

داوطلبانی که قصد دارند اختراع خود را در این جشنواره ارائه دهند، باید همه چیز را راجع به محصول خود در یک پاورپورنت توضیح دهند. علاوه بر آن باید دارای گواهی نامه ثبت اختراع، مجوزهای تولید محصول، روش تولید، تاییدیه بالینی و غیره نیز باشید. مخترعان باید بتوانند مزایا و ویژگی های کاربردی محصول خود را به راحتی بیان کنند. داشتن فیلم کوتاهی که نحوه کار اختراع را توضیح می دهد نیز یکی از ضروریات می باشد.

برخی نکات درباره شرکت در جشنواره رازی

  • داوطلبان باید دقت داشته باشند که تمامی مراحل ثبت نام جشنواره رازی از راه دور و به صورت اینترنتی انجام می شود. لذا داوطلبان ملزم هستند تا در تاریخ مشخص شده برای ثبت نام اقدام کنند.
  • برگزیدگان دوره شانزدهم به بعد (یعنی 8 دوره اخیر)، به استثنای بخش پژوهش برتر، حق شرکت در این جشنواره را ندارند.
  • در زمان ثبت اطلاعات کارنامه پژوهشی خود دقت لازم را داشته باشید. در صورت وجود بیش از 10 درصد خطا در ثبت اطلاعات، پرونده از دور رقابت حذف می شود.
  • داوطلبان باید دقت داشته باشند که هر اختراع باید توسط یکی از مالکین ارائه شود. در غیر این صورت اختراع از دور رقابت حذف می شود.
  • برای انجام بررسی ها و امتیاز دهی به هر مقاله، باید فایل PDF مقاله خود را نیز ارسال کنید. در غیر اینصورت مقاله مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.
  • در زمان ثبت مجدد، امکان بازیابی اطلاعات 2 سال اخیر وجود دارد. دقت داشته باشید که حتما اطلاعات کارنامه خود را به روز رسانی کنید، مقالات جدید را اضافه کنید و مقالات قبلی را حذف کنید.
  • داوطلبان بهتر است که ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.
  • پس از ثبت نام، رمز عبور از طریق ایمیل و تلفن همراه برای داوطلبان ارسال می شود. در صورت عدم دریافت رمز عبور، می توانید با وارد کردن مشخصات شخصی خود در ایمیل، از این طریق درخواست نمایید.
  • پس از ثبت اطلاعات کارنامه پژوهشی در سامانه و فشردن کلید اتمام، ایمیلی برای شما ارسال خواهد شد. در صورت عدم ریافت ایمیل، ثبت نام شما ناقص بوده و پرونده شما برای تیم داوری ارسال نگردیده است.

برای اطلاع از جزئیات ثبت نام جشنواره رازی همین حالا با شماره گیری 9099071614 با کارشناسان مشاور گروپتماس بگیرید و پاسخ تمام سوال های خود را پیدا کنید

عكس هاي مرتبط :

نسخه قابل چاپ